wtorek, 4 września 2012

Jak.

Nie wiem, jak mogę być na niego zła za takie pierdoły. Przecież to nic nieznaczące drobiazgi, on toleruje o wiele więcej niż ja. On ma cierpliwość, wielką Cierpliwość do mnie, jakiej chyba ja sama bym do siebie nie miała. Ma w sobie wszystkie cechy, jakich potrzebuję u mężczyzny. O połowie z nich nawet nie marzyłam, kiedy wyobrażałam sobie swojego chłopaka. Jest pisarzem. Uwielbia wszystkie seriale, które ja uwielbiam. Czyta te same książki, lubi te same filmy. Ma bardzo podobne do mojego spojrzenie na wiele kwestii dotyczących świata, życia. Słucha podobnej muzyki. Śmieszą go rzeczy, które mówię, a mnie te, które on wypowiada, próbując mnie rozbawić.
Przeczytał "Historię Lisey", i teraz możemy cytować do siebie wszystkie te cytaty, które tak bardzo są mi bliskie.
Więc następnym razem zastanów się, zanim znowu coś spieprzysz. Jest super, więc o co Ci chodzi. Nigdy nie myślałam, że będzie aż tak super. Niech to nigdy się nie kończy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz